پدربزرگ خوبم

پدربزرگ خوبم

هر سال بهار

  تو به من عیدی میدادی

امسال اما

من به تو

     یک شاخه گل

یک فاتحه.....

پدر بزرگ خوبم...



نظرات شما عزیزان:

2tabahal
ساعت15:34---16 شهريور 1393
سلام ممنون ک سرزدید

آخرین منجی آخرین یار
ساعت0:53---29 اسفند 1392
واقعا متاسر شدم .
خداوند روزی مارا با شادی و سرور به این جهان ره سپار می کند و روزی هم با ماتم و غم به پیش خود فرا می خواند و این چرخه ادامه دارد و هیچیک از ما از آن راه گریز نداریم
ان شا لله غرق در رحمت خداوند گردند و امید وارم من را در غم خود شریک بدانید.


بهار
ساعت0:22---24 اسفند 1392
خدارحمتشون کنه
پاسخ:مرسی بهارجونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 اسفند 1392برچسب:نمیدونم امسال با جای خالیت چیکار کنم,,,,, ] [ 13:12 ] [ دختر رویایی ]
[ ]